Obchod s parfumerií – stačí si vybavit tato dvě slova a v mysli se vám zjeví obraz příjemného prosvětleného prostředí, kde se však mísí stovky vůní, co se linou ze všech směrů, až z toho bývá někdy mdlo. Muži se intuitivně vyhýbají ženským protějškům, které působí podobným dojmem, kdy se střídá deset různých flakónů parfémů s pěti toaletními mýdly známých značek. Zvláště nepříjemná dokáže být přehnaná intenzita, šířící se desítky metrů od svého zdroje. Říká se, že otupělost čichových buněk na vůně a neschopnost volit přirozený tón parfému souvisí s otupělostí chuťových buněk a tudíž s nevhodnou životosprávou. Zkrátka, čím zdravější a jemnější žena, tím jemnější čich a chuť.
Pončo – své opodstatnění má tento typ oděvu v peruánských Andách, kde se v průběhu dne prudce mění počasí a oděv je univerzálním chladivem, nebo naopak zahřívá. Pončo ve střední Evropě je jen módní výstřelek, který však u mnoha mužů nezískal žádnou podporu. Neforemně zakrývá křivky boků, působí jako rozstřižený dírkovaný vak. Většinou se za takovou ženou neotočíme, byť by měla sebekrásnější obličej.
Řasenka – má opodstatnění u jemného líčení, jestliže ji aplikujeme šikovně, vhodně podtrhne výraz v očích a většinou stačí k tomu, aby zaujaly pozornost. Není pak třeba ani dalších prvků, jako je rtěnka nebo make-up. Jistým „průšvihem“ jsou však nalepené umělé řasy. Ve snaze upoutat pozornost se to podaří, ovšem v opačném konci spektra zájmu.
Obuv – Většina žen si potrpí na kvalitní boty a má jich ve svém botníku několik desítek párů. Jestliže vhodně zvolí model k šatstvu, vznikne dokonalá souhra elegance. Jiná situace ovšem nastane u dřeváků (clogs) nebo u vysokých tzv. válenek. Oba druhy obuvi připomínají medvědí tlapu, jako kdyby byly nohy posazené do sádrového podstavce. No uznejte, že krásné ženské nohy se v něčem takovém opravdu nevyjímají.